Shop Mobile More Submit  Join Login
Fandral plants new world tree by hclark Fandral plants new world tree by hclark
Idea came from this THREAD
I had to draw it since I could not get the damn image outta my head
\etc...
:icondonotuseplz::iconmyartplz:
Add a Comment:
 
:icondemonqueen17:
DemonQueen17 Featured By Owner Feb 27, 2014  Hobbyist General Artist
LMAO!!!!
Reply
:iconortheka:
Ortheka Featured By Owner Sep 23, 2012  Hobbyist General Artist
XD funny =) Din't turn around Malfurion...Don't. Turn.
Reply
:iconlysealoo:
lysealoo Featured By Owner Nov 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
He's such a jerk. Arch Douche Fandral.

<3
Reply
:iconchibilenala:
chibilenala Featured By Owner Sep 4, 2011
I love this comic so much lol! XD
Reply
:iconihnele:
Ihnele Featured By Owner Sep 3, 2011  Hobbyist General Artist
Rofl I also laughed when I saw that smile face on his waist :rofl:
Reply
:icongederoth:
Gederoth Featured By Owner May 16, 2011  Professional Digital Artist
Seriously. All these World Trees and Sunwells... it's just asking for trouble really. :P
Reply
:icondbananza:
dbananza Featured By Owner May 11, 2011  Hobbyist General Artist
that is... kinda precisely what I was thinking, especially when I got grabbed by a tentacle IN THE MIDDLE OF THE BARRENS. :\
Reply
:iconhclark:
hclark Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
I need to the quest line in Barrens just for lore reasons :D
Reply
:iconcrashdeviantion93:
crashdeviantion93 Featured By Owner Feb 23, 2011  Student Artisan Crafter
illidan and malfurion the twins of the doom xD
Reply
:iconnayoh:
Nayoh Featured By Owner Dec 10, 2010
This made me laugh so very much! And it totally makes sence! xD
Reply
:iconblazecheetah:
blazecheetah Featured By Owner Apr 30, 2009
Oh man

Tell me I can make an icon out of him flipping the bird.

pritty pleeeeeeez? lol :heart:
Reply
:iconjakegothicsnake:
Jakegothicsnake Featured By Owner Mar 12, 2009
Fandral's such a dip$#**.
Reply
:iconnylram:
Nylram Featured By Owner Jan 22, 2009
Cute chibis, and LOL :D
Reply
:iconmeoneko:
MeoNeko Featured By Owner Dec 3, 2008  Hobbyist Digital Artist
the second panel is priceless!
Reply
:iconmeoneko:
MeoNeko Featured By Owner Jun 19, 2009  Hobbyist Digital Artist
gatta love how the smily face on his kilt changes expressions too XD
Reply
:iconnaramana:
Naramana Featured By Owner Aug 19, 2008
XD reminds me of something me and my freind thought of

Illidan: you are not prepared *Points at a biff / some kinda food*
biff/some kinda food: D:
Reply
:icondesertdarky:
DesertDarky Featured By Owner Oct 3, 2007  Hobbyist Traditional Artist
rofl
i love the faces in the 2th pic. xDD
Reply
:iconlordnaraku:
LordNaraku Featured By Owner Sep 25, 2007  Hobbyist General Artist
Hehehe.

Poor Fandral, everyone hates his guts so much.

Except from me.
Reply
:iconjenluvskat:
Jenluvskat Featured By Owner Sep 7, 2007
FANDRAL IS A BASTARD

Alliance should let us Horde in there and kill his ass.
Reply
:iconhclark:
hclark Featured By Owner Sep 11, 2007  Hobbyist Digital Artist
heh they did many many many many times...
Reply
:iconmemymine:
MeMyMine Featured By Owner Feb 18, 2007
hahahahhh :D
Reply
:iconmercymoon:
mercymoon Featured By Owner Feb 8, 2007  Hobbyist Traditional Artist
OMG, I love Fandral in the second column when he's giving Malfurion the bird! XD
I love this!! -faves-
Reply
:iconeldalosse:
Eldalosse Featured By Owner Aug 22, 2006
*chuckles* That's hilarious, I love it. And so typical of Fandral "stinky" Staghelm.
Reply
:iconnielspeterdejong:
NIELSPETERDEJONG Featured By Owner Aug 21, 2006
HAHAHHAHAHA i love this one
Reply
:iconmiliatimmain:
MiliaTimmain Featured By Owner Aug 20, 2006
That is so bloody awesome
Reply
:iconfreedomknight:
FreedomKnight Featured By Owner Aug 20, 2006  Hobbyist General Artist
IT'S A TRAP!
/Admiral Ackbar

TRAAAAAAAAP!
/Malcolm Reynolds.

It's a trap!
/Kel'Thuzad

...Hokay, I'm done!

Accurate comic. *mutters* Stupid Fandral...
Reply
:iconlumina-flo:
Lumina-flo Featured By Owner Aug 20, 2006
mdr
Reply
:iconniekra:
Niekra Featured By Owner Aug 20, 2006  Hobbyist Digital Artist
You know you should turn that in to the comic contest. :D
Reply
:iconhclark:
hclark Featured By Owner Aug 30, 2006  Hobbyist Digital Artist
well I put the censor 'dot' on the flipping the bird and entered it
Reply
:iconniekra:
Niekra Featured By Owner Aug 30, 2006  Hobbyist Digital Artist
:w00t:
Reply
:iconhclark:
hclark Featured By Owner Aug 20, 2006  Hobbyist Digital Artist
heh I doubt they will allow that in that contest because of his rude gesture XD
Reply
:iconniekra:
Niekra Featured By Owner Aug 21, 2006  Hobbyist Digital Artist
Ah pfftzz Blizzard. I think it's hilarious.
Reply
:icondag-ello:
daG-ELLO Featured By Owner Aug 21, 2006  Hobbyist Traditional Artist
Just put a big humorous cencor thing on it, they'll allow something like that and it will still be funny.
Reply
:iconniekra:
Niekra Featured By Owner Aug 20, 2006  Hobbyist Digital Artist
*SNORT* BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Fandral Flipping Malfurion off PRICELESS!!! :rofl:
Reply
:iconkagomechan23:
KagomeChan23 Featured By Owner Aug 20, 2006
LOL that's cute...*faves*
Reply
:iconknupfel:
Knupfel Featured By Owner Aug 20, 2006  Hobbyist Digital Artist
Staghelm = Eeh Whee Eye El ;)
Reply
:iconkoyukionna:
Koyukionna Featured By Owner Aug 20, 2006   Artisan Crafter
Bwahaha! I love it.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 20, 2006
Image Size
125 KB
Resolution
480×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,655 (2 today)
Favourites
109 (who?)
Comments
37
Downloads
27
×